پاسخ جدید
ماهیگیری در تالاب چغاخور93/5/7
#1
با درود
در روز سه شنبه همراه با خانواده به سمت تالاب چغاخور حرکت کردیم بعد از خوردن نهار در بین راه و استراحت و ساخت و تهیه ی طعمه به راه افتادیم...
بعد از رسیدن از ساعت6 عصر شروع به ماهیگیری کردیم (طعمه من خمیر همراه با زرد چوبه بود و سیستم کف خواب و 3 قلابه )با وجود بادی که میوزید ماهی های کوچک گاهی به قلاب میزدند ولی بعد از ساعت 8 و 9 شب وزش باد متوقف شد ماهم باز ماهیگیری را شروع کردیم ماهی ها گاهی نوک میزدند ولی به قلاب ها نمی افتادند و بعد از ساعت 10:30به خاطر نداشتن چراغ .ماهیگیری را متوقف کردیم ....
و صبح از ساعت 5:30برای ماهیگیری آماده شدیم ماهی هایی به اندازه کف دست راحت به قلاب حمله میکردند و گرفتار میشدند و من بلا فاصله آزادشان میکردم ..بعد از چند دقیقه متوجه تور هایی که در وست تالاب بود شذیم حدرو 500متر تور بود و دلیل این که ماهی های بزرگ به قلاب نمی افتادند را متوجه شدیم....و همه ماهیگیران به شدت از این کار به جوش آمده بودند و ناراحت بودند ...ساعت 11 صبح بود که همراه خانواده به طرف اصفهان باز گشتیم.....

پاسخ
با تشکر
پاسخ
پاسخ جدید

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود به این مطلب را در این کادر بنویسید.